FREE SHIPPING IN GREECE OVER 50€
FREE SHIPPING ON ALL INTERNATIONAL ORDERS OVER 90€

ANCIENT GREEK SKINCARE REBORN

Ολα οσα χρειαζεται να ξερεις για

Αποστολη και Επιστροφες

ΑΠΟΣΤΟΛΗ/ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Επεξεργαζόμαστε όλες τις παραγγελίες εντός 1-2 εργάσιμων ημερών (Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρουμένων των Εθνικών αργιών). Μόλις αποσταλεί η παραγγελία, θα λάβεις ένα ενημερωτικό email με πληροφορίες για να παρακολουθήσεις την πορεία αποστολής σου. Εάν δεν έχεις λάβει email επιβεβαίωσης εντός λίγων ημερών από την υποβολή της παραγγελίας σου, κοίταξε και στον φάκελο Aνεπιθύμητα (spam).

Σε περίπτωση που υπάρξει καθυστέρηση για οποιονδήποτε λόγο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σoυ. Παρακαλούμε σημείωσε ότι δεν αποστέλλουμε σε ταχυδρομικές θυρίδες.

Οι χρόνοι και οι υπηρεσίες παράδοσης διαφέρουν από χώρα σε χώρα, σύμφωνα με τα παρακάτω:

Αποστολή εντός ΕΕ:

Αποστέλλουμε μέσω DHL Express και η παράδοση διαρκεί συνήθως 1-2 εργάσιμες ημέρες, εκτός εάν επιλέξετε DHL Economy (παράδοση σε 5-7 εργάσιμες ημέρες, εξαιρούνται Εθνικές αργίες και Σαββατοκύριακα). Απαιτείται υπογραφή παραλαβής.

Κόστος αποστολής DHL Express: 18
Κόστος αποστολής DHL Economy: 15
Για παραγγελίες άνω των 90, η αποστολή είναι δωρεάν.

Αποστολή εντός Ελλάδας:

Αποστέλλουμε μέσω DHL και η παράδοση διαρκεί συνήθως 1-2 εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται Εθνικές αργίες και Σαββατοκύριακα).

Κόστος αποστολής DHL: 4
Για αποστολές αντικαταβολής, χρησιμοποιούμε Γενική Ταχυδρομική
Κόστος αποστολής Γενικής Ταχυδρομικής: 4
Κόστος αντικαταβολής: 2
Για παραγγελίες άνω των 50, η αποστολή είναι δωρεάν.

Τρίτες χώρες:

Αποστέλλουμε αποκλειστικά μέσω DHL Express και η παράδοση διαρκεί συνήθως 1-3 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τη χώρα προορισμού (Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρουμένων των Εθνικών αργιών).

 Κόστος αποστολής DHL Express: 18
Για παραγγελίες άνω των 90€, η αποστολή είναι δωρεάν.

 Για παραδόσεις σε χώρες εκτός ΕΕ και χώρες εκτός Ευρώπης, ενδέχεται να ισχύουν πρόσθετοι εισαγωγικοί και τελωνειακοί δασμοί, τέλη εκτελωνισμού και φόροι επί των εισαγωγών για συγκεκριμένες χώρες. Τα τέλη εξαρτώνται από τη χώρα προορισμού. Ενημέρωση σχετική με αυτές τις χρεώσεις μπορείς να πάρεις από το τοπικό σου τελωνείο. Αυτά τα τέλη πληρώνονται από τον πελάτη.

Απομακρυσμένες περιοχές

Χρησιμοποιούμε DHL για όλες τις αποστολές μας. Η DHL καλύπτει όλες τις περιοχές γεωγραφικά, ακόμη και τα πιο απομακρυσμένα μέρη. Ωστόσο, οι περιοχές που βρίσκονται ΕΚΤΟΣ των ορίων που εξυπηρετεί η DHL,  περιγράφονται ως «απομακρυσμένες». Η χρέωση για την αποστολή σε απομακρυσμένες περιοχές γίνεται πάντα σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο της DHL. Η παράδοση ενδέχεται να απαιτήσει επιπλέον ημέρες και επιπλέον χρέωση. Η χρέωση για παράδοση σε απομακρυσμένες περιοχές είναι 20. Ωστόσο, θα σου στείλουμε ένα email σχετικά με αυτό το κόστος για να αποφασίσεις εάν θέλεις να παραλάβεις το πακέτο σου από τον πλησιέστερο σταθμό της DHL.

ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Εάν έχεις κάνει λάθος κατά την εισαγωγή της διεύθυνσης αποστολής ή πρέπει να την αλλάξεις, επικοινώνησε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο hello@kearlife.com. Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε τη σωστή παράδοση της παραγγελίας σου.

ΧΑΘΗΚΕ ΠΑΚΕΤΟ

Εάν πιστεύεις ότι το πακέτο σου χάθηκε, επικοινώνησε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο hello@kearlife.com. Θα ξεκινήσουμε διαδικασία διερεύνησης με την DHL. Αυτή η διαδικασία διαρκεί περίπου 2-3 εργάσιμες ημέρες. Δεν μπορούμε να αντικαταστήσουμε το πακέτο μέχρι να επιβεβαιωθεί ότι χάθηκε.

ΖΗΜΙΕΣ, ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Η κέᾰρ® είναι υπεύθυνη για ζημιές, απουσία συμφωνηθέντων προϊόντων, ή για ελαττωματικό προϊόν, μόνο εάν έχει προκληθεί από υπαιτιότητά της, όταν δεν ευθύνεται για ελαφρά αμέλεια.

Εάν η συσκευασία σου υπέστη ζημιά κατά την αποστολή, κράτησε το κουτί και τα εμπορεύματα και ενημέρωσέ μας εντός 24 ωρών στο .

Για όλες τις περιπτώσεις το προϊόν προς  αντικατάσταση πρέπει απαραίτητα να συνοδεύεται από την αρχική απόδειξη αγοράς. Τα προϊόντα προς  αντικατάσταση πρέπει να είναι σε κατάσταση που έχουν ληφθεί από τον πελάτη. Η DHL θα παραλάβει και θα επιθεωρήσει το κατεστραμμένο πακέτο και μόλις επιβεβαιωθεί, θα αντικαταστήσουμε τα κατεστραμμένα αντικείμενα.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Στην Kear, χρησιμοποιούμε εξαιρετικά εξειδικευμένα φυσικά συστατικά που προμηθεύουμε από οικογενειακές φάρμες, συνεταιρισμούς και τοπικούς αγρότες για τα προϊόντα μας. Λόγω της μοναδικής φύσης αυτών των συστατικών, δεν δεχόμαστε επιστροφές ανοιχτών προϊόντων εκτός εάν είναι ελαττωματικά κατά την άφιξη. Σε αυτή την περίπτωση, επικοινώνησε μαζί μας στο με φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος, ώστε να κανονίσουμε την ανταλλαγή του ίδιου προϊόντος.

Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα αγορασθέντα προϊόντα και να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων σε όλες τις περιπτώσεις όπου το προϊόν ήταν ελαττωματικό, εντός 14 ημερών από την παράδοση του προϊόντος.

Πρόγραμμα Ανταμοιβής My Rewards